TERMENI ȘI CONDIȚII
- Informații generale
Platforma www.infogari.md este destinată pentru rezervarea biletelor de călătorie (locurilor) pentru cursele regulate de transport internațional de pasageri. Obiectivul nostru de bază constă în facilitarea comunicării dintre călători și companiile de transport. Astfel dezvoltăm și punem la dispoziție unelte pentru informarea și interacțiunea cu călătorii.
Majoritatea informațiilor prezente și prezentate pe www.infogari.md sunt furnizate de către companiile de transport partenere. Acestea din urmă sunt responsabile pentru corectitudinea informațiilor furnizate.
Responsabilitatea comentariilor postate pe www.infogari.md aparține în întregime autorilor acestora. Oricum, www.infogari.md își rezervă dreptul de a nu permite sau de a șterge postările defăimătoare sau nepotrivite.
În cazul unor incidente și neînțelegeri de orice fel și natură, decurgând din utilizarea sau interpretarea conținutului www.infogari.md , Infodotcom S.R.L. nu poate fi făcută responsabilă în nici un fel.
- Reguli pentru adăugarea curselor pe site-ul www.infogari.md:
Se permite adăugarea, publicarea, și administrarea curselor internaționale de transport pasageri pe www.infogari.md:
- Doar companiilor ce dispun de Licență și Autorizație de transport pentru cursa/ele ce urmează a fi înregistrată/te. La expirarea Licenței sau a Autorizației de transport, transportatorul este obligat să suspendeze publicarea rutei pe www.infogari.md.
- Doar companiilor ce au semnat Contract de parteneriat și prestare servicii cu compania administratoare a site-ului.
- Doar companiilor care își asumă și poartă răspundere pentru rezervările înregistrate și primite de pe www.infogari.md.
În caz că transportatorul a primit rezervări și nu și-a onorat obligațiile și nu a transportat călătorul la destinație, acesta este sancționat conform Codului transportatorului:
- Pentru o rezervare nerespectată și neonorată din vina transportatorului, ruta celui din urmă va fi suspendată de pe site pentru 1 săptămână.
- Pentru 2 și mai multe rezervări nerespectate și neonorate din vina transportatorului, ruta celui din urmă va fi suspendată de e site pentru 1 lună sau va fi anulată, iar publicația rutei va fi ștearsă definitiv.
Aspecte importante:
- Transportatorul-partener poartă răspundere pentru informația introdusă pe site de către el.
- Costul călătoriei indicat pe site nu trebuie sa depășească costul indicat la gările și/sau stațiile de plecare.
- Termenul de valabilitate al rutei înregistrate pe site trebuie să se încadreze în termenul înregistrat în Autorizație, în caz contrat aceasta va fi suspendată ștearsă de pe site.
DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR
- Prestatorul este obligat:
- Să plaseze corect informațiile despre Beneficiar pe www.infogari.md și/sau alte site-uri;
- Să asigure activitatea coerentă a site-ului www.infogari.md din punct de vedere tehnic;
- Sa elimine orice eroare apărută pe site în timp oportun, pentru ca clienții să obțină informația necesară, corectă și complete;
- Să expedieze detaliile cu privire la rezervări Beneficiarului la numărul de telefon/email indicat în Anexa Contractului.
- Să asigure prestarea calitativă a serviciilor, și să presteze calitativ serviciul față de Beneficiar;
- Beneficiarul este obligat:
- Să achite Serviciile conform “Actului de prestare a serviciilor” confirmat de părți;
- Sa ofere Prestatorului date corecte cu privire la cursele efectuate de către Beneficiar (orarul, oră, preț, traseu, stație, reduceri, oferte);
- Să informeze Prestatorul în prealabil despre anularea, suspendarea temporară sau modificarea curselor;
- Beneficiarul este responsabil pentru comenzile/rezervările trimise de către „Prestator” prin mesaje scurte „SMS” la telefonul mobil și/sau Emailul indicat în contract inclusiv în caz că numărul de telefon mobil indicat de „Beneficiar” nu a primit mesajul din cauza Beneficiarului (defecțiuni tehnice a telefonului, telefonul a fost deconectat, memoria telefonului e supraîncărcată cu sms-uri și alte cazuri).
- Beneficiarul poartă răspundere pentru călători conform Legislației în vigoare, pentru rezervările obținute de la Prestator. În caz de anulare a curselor, de modificare a graficului de transport, rețineri etc. Beneficiarul este obligat să anunțe pasagerul din timp despre modificările/reținerile transportului rezervat.
- În caz de suspendare a rutei prestate de către Beneficiar, cel din urmă este obligat să anunțe călătorii despre acest aspect în prealabil cu cel puțin 24 ore, sau să organizeze deplasarea lor conform graficului rutei suspendate.
- Prestatorul are dreptul:
- Să obțină de la Beneficiar informații suplimentare despre companie și despre rute/curse pentru a fi plasate on-line.
- Site-ul www.infogari.md este un site cu caracter informativ si nu va purta răspundere pentru nivelul de onorare a rezervărilor de către transportatorii-parteneri (Beneficiar).
- Beneficiarul are dreptul:
- În orice moment să verifice corectitudinea informațiilor plasate pe site www.infogari.md sau alte site-uri unde a fost plasată informația de către Prestator;
- Să ceară Prestatorului repararea erorilor comise în procesul prestării Serviciilor;
- Să anuleze rezervările primite de la www.infogari.md în termen de 24 ore înainte de pornire conform graficului stabilit anterior (doar în condiții de motive întemeiate, ce nu urmăresc interesul strict personal al Beneficiarului);
- Să propună modificări pentru îmbunătățirea softului www.infogari.md
CONDIȚII DE UTILIZARE
- Informații generale
Misiunea noastră este să oferim posibilitatea clienților noștri de a găsi într-un singur loc, concentrată toată piața de transport internațional pasageri, să le oferim puterea de a alege opțiunea potrivită, și să fie siguri de locul în transport. Pentru a contribui la progresul acestei misiuni, vă oferim serviciile descrise mai jos:
- Vă oferim o modalitate ușoară de rezervare a biletelor:
Prin intermediul www.infogari.md puteți rezerva loc în transport în peste 10 țări din Europa.
Rezervarea biletelor este posibilă Online sau Telefonic. Rezervarea online este cea mai rapidă și ușoară metodă, efectuând câteva clickuri pentru o rezervare cu succes (este formată din doar 3 pași).
- Vă oferim ajutor prin comunicarea cu operatorul la telefon sau pe chat:
La numărul de telefon indicat în rubrica “Contacte” sau în colțul drept-jos pe site se află Chat-ul unde vă puteți beneficia de support, informare și ajutor în timp real, de la operatorii noștri.
- Rezervarea biletelor
Cum se face o rezervare?
- Accesați site-ul www.infogari.md sau www.book.infogari.md
- În rubrica “Formular rezervări” introduceți: – orașul/țara de plecare și orașul/țara de sosire – data plecării
– numărul de călători (acesta poate fi modificat și în timpul rezervării)
– apăsați butonul “Caută”
– alegeți cursa cea mai convenabilă și potrivită Dvs (în funcție de grafic, preț, unitate de transport, transportator)
– apăsați butonul “Rezervă loc” - Completați următorul formular “Detalii pasageri” cu date veridice pentru a fi valabilă rezervarea – Introduceți datele personale Nume, Prenume și Date de contact: număr de telefon mobil și/sau adresa de Email (opțională)
- Apăsați butonul “Finalizare rezervare”
- Pe telefon veți primi un Cod de verificare, îl introduceți pe site
- În urma rezervării primiți un SMS confirmare cu Detaliile rezervării: – numărul de locuri rezervate – data, ora plecării – numărul de telefon a șoferului(transportatorului)
Când se achită biletul?
- Rezervarea biletului online sau telefonic este Gratis, nu percepem nici un fel de commission pentru rezervare.
- Plata biletului se face înaintea urcării în transport la șofer
- Rezervi pe/cu www.infogari.md, Achiți când pleci!
Informație importantă:
- Rutele/Cursele sunt publicate și administrate direct de transportatorii-parteneri (Beneficiari).
- Trebuie să fiți la locul plecării cursei, cu minim 30 de minute înainte.
- În ziua plecării numărul de telefon indicat în rezervare trebuie să fie activ, în caz contrar călătorul este obligat să contacteze șoferul în ziua plecării.
- www.infogari.md nu poartă răspundere, și nu se face responsabil de calitatea serviciilor prestate de către transportatori, noi suntem responsabili de calitatea tehnică a site-ului, și de experiența utilizatorului în momentul în care face o rezervare.
NOTĂ: Rezervările efectuate în prealabil Online sau Telefonic nu influențează asupra prețului biletului, și nu impune achitarea acestuia online.